Ett meddelande ifrån arbetslöshetens djupaste avgrund

Är fortfarande arbetslös, ska nog börja göra som diverse dokusåpadelatagare och kalla mig själv mångsysslare, Astrid Andersson 21 årig mångsysslare, klingar fint eller hur.  Har vart på 2 intervjuer hittills i veckan vilka båda gick ganska bra, ska på en “second interview” för ett av företagen på tisdag. På fredag ska jag även på typ en “assessment day” för det där speltestar företaget, LÄNGTAR! Not men hoppas på en svettig, LAN likande miljö fylld med joltcola och red Bull och män som liknar pöjken under.

googlade LAN och hittade även denna bild

and why is everyone naked?

Under tiden jag är fast här hemma spenderar jag dagarna med att undvika mina flatmates och agerar även som en oerhört usel hemmafru åt Sandra och Maria. Känns bra. Det räknas väl som ett heltidsjobb eller hur!? Dock har vi inga barn förutom littleconnla och en och en annan råtta/kackis…

Efter att ha ätit couscous och ris i mer än 1 vecka (vilket maria inte trodde jag skulle “klara av” –in your face) ska jag idag lyxa till det med makaroner och KÖTTBULLAR (!) entusiasmen finner inga gränser här på 35 A Camden high street.

Har även haft lite framtidsångest och letat vettiga utbildningar. Insett att jag borde blivit diktator- enväldig härskare. Astrid Andersson 21 år , enväldig härskare- det klingar fint eller hur?

2 comments

  1. hillevi

    Jo vars, varför inte?

    det klingar ivarje fall inte dåligt! Och det finns exempel på fiktatorer som inte har mustasch så det är inget måste.. Men ja behöver du hjälp i din regim så räkna med mig!

  2. PernillaP

    varför itne alltid vara naken? det säger jag rätt ofta “we should always be naked” mkt enklare..men ja, det är nog väl svettigt på såna där lan utan bara aircondition med tanke på alla datorer..oj vad jag skulle vara allvetande där.

Leave a Reply

