Ytliga saker jag har spenderat mina arbetslösa dagar med

målat läpparna med mitt nya chanel läppstift som förutom att det har den perfekta röda nyansen också har galet lyxig förpackning

lackat naglar med systers fina nagellack

satt upp håret på fint 60-tals vis med min nya favoritrosett

målat naglarna med bubbelgumsrosa glitter

skuttat runt i mina nya ballerinaskor

lockat håret med värmespolar och känt mig precis lagomt piffig under tiden

kastat guldglitter över hela lägenheten och på fingertopparna såklart…

Leave a Reply

