3 orättvisor

1. Att en fitta till frisör klippte mitt hår så HÄR ojämnt vilket resulterade i att jag fick gå till en annan frisör och fixa det which set me back 44 pund plus ett flertalet cm’s hårlängd, frisyren jag sportar nu ser basically ut så här (obs en liten överdrift kanske)…

2. Att jag har alldeles för lite pengar för att kunna LEVA LIVET* (trisslott?)

3. Att väderprognosen för london respektive estocolmo ser ut som följer (vänligej uppmärksamma att det är onsdagen(wed) jag lämnar london och drar hem till sthlm):

london:

stockholm:

Nu låter juh detta väldans bittert sanningen är att jag lever loppan med brudarna de sista dagarna i london…

Leave a Reply

