Uppdatering 2.0

Beklagar den tillfälliga tystnaden, sitter i skrivandets stund på jobbet och insåg precis att jag endast har 23 jobbdagar kvar i detta helvete (känslan)!

Sedan vi pratade senast har jag fyllt 21 vilket firades med fin middag på ”Cafe Rouge” i soho och med fancy-ass coctails som avslut. Fick dessutom den finaste presenten ever av mina fina tjejor (bilder kommer snarast).

 Förutom att jag har åldrats har jag även firat ett kungabröllop (Will ♥ Kate) med dans och billigt vin i Hyde Park från 6AM, träffat trevliga kvinnor som var på återbesök i London, skämtat om Golden Retrievers, skrämt några främlingar, druckit kanelvodka i ett vardagsrum någonstans i kensington, gått på avskedsfest med en massa ”nordamerikaner”, fått höra att jag har ”hair like Rihanna” och dessutom att jag är ”grov i munnen”, somnat på en nattbuss, haft fylleångest, startat mitt HP-maraton med Magnus, kommit till jobbet i min pyjamaströja, ätit galet goda cinnamonbuns med glasyr, dämpat min egna och andras fylleångest, fått fågelbajs över hela mig försökt torka av det med brännässlor, ramlat i trappan på bussen vilket resulterade i ett jack i mitt knä, gråtit ensam på bussen, som vanligt hittat på perfekta smeknamn till personer jag inte känner, dansat, skrattat, slängkysst DJ’s och hittat eget boende för sommaren i Estocolmo.

 I helgen kommer finaste personerna och hälsar på och ikväll ska jag äta hamburgare med vitlöksmayo, kolla färdigt på HP 2 och packa shurdaväskorna fulla.

 Puss på er

5 comments

  1. moster

    Oj! All in one weekend?! Talangen för att hitta på bra smek/öknamn (och vara grov i munnen?) kanske du fått från morfar Sixten. Han var en hejare på det:)

    Skicka en önskelista ifall du saknar något extraspeciellt och som får plats i vårt handbaggage. Luuv you!

  2. Mattias

    Hej!

    Kul att du/ni hittade bildspelet. Tänkte försöka visa det men visste inte hur jag skulle gå tillväga, men det löste sig ju 🙂

    Hur hittade du det by the way?

    Håll utkik, det kommer nog fler bilder från den kvällen.

    Hoppas ni mår bra där borta. Det var kul att träffas.

  3. Mattias

    Hej!

    Det var krångligt att kommentera här, har försökt i två dagar nu. Så ursäkta om det blir någon dubbelpost.

    Hursomhaver. Tack! Kul att du/ni gillade bilderna.
    Håll utkik det kommer nog mer från den kvällen.

    Hade tänkt att försöka höra av mig till er men visste inte hur.

    Hur hittade ni till bloggen förresten?

    Tack för en rolig kväll och hoppas ni kom hem bra.

    /Mattias

Leave a Reply

