Uppdatering

Tanken var från första början att jag skulle bli kvar i den här staden tills jag tröttnade. Vilket har resulterat i att jag i 15 månader har dansat, festat, skrattat, misärat och stupat runt london. Efter en vinterdepression som kändes tung och saknaden av många fina människor bestämde jag mig att Nej nu får det räcka, i sommar tar jag mitt pick och pack och flyttar hem igen. Vilket jag kommer göra i mitten utav Juni. Men det nya i det hela är att jag nog åker tillbaka hit igen efter sommaren. Det känns helt rätt faktiskt. 2-3 månader i sverige med underbara människor och allt annat som jag saknar (läs MAT). Sedan bär det av “hem” igen, nytt boende (förhoppningsvis i nord-london- Hampstead Heath- ja tack) nytt jobb och plugga modehistoria distans.

Det känns bra, jävligt bra faktiskt!

fast vem vet , kanske man blir kvar i sverige ändå eller så åker jag någon annanstans, only time will tell..

2 comments

  1. hille

    NOOOWW Fan, men skitkul för dig! kan vi inte åka till frankrike under sommarn? en vecka vid vattnet? Snälla Snälla snälla

Leave a Reply

