Några av alla de fina människor jag saknar (obs utan inbördes ordning)

Syster, Mamma, Pappa, Leo, Jennie, Hille, Moster, Björnen, Sara, Junior, Sandra, Farmor, Larsan, Farfar, Petra , Bidi, Rebecca, Amelie, Torun, Eyvind +gamla jobbkompisar som omlokaliserat från london till sthlm, gamla simkompisar och ALLA ANDRA!

Ibland känns det trist att bo på en “liten” regnig ö utan alla er.

På tal om det så ser det ut som att jag kanske tar mitt pick och pack och flyttar tillbaka till svedala i sommar, iaf för en tid.

Vad sägs om det?

5 comments

  1. moster

    Jippie säger jag! Du kan ju flytta in hos oss om du vill! Hillevi bara letar lägenheter nu…. Snart står vi där med ett ödsligt hus(:

    Men först måste vi ju hälsa på dig förståss!

  2. hille

    JAG SKULLE DÖ AV LYCKA! omdet är var du vill 😀 Och ja du får mitt rum om det är ledigt hahaha.. mamma börjar bli orolig..

  3. Jennie

    Vi saknar dig nåt alldeles väldigt! Leo undrar när du ska komma till honom. Nu kan ju svara att du kanske kommer till sommaren!

    Kärlek finaste!

  4. Sandra

    DU FÅR BO MED OSS: VI HAR EN TREA!!!
    Åh jag saknar dig så jag får ont. Börjar gråta lite då och då. Du passar i sthlm med mig Astrid! KOM TILLBAKA

Leave a Reply

