Update

1. Familjen var här i helgen det var typ så här roligt (ps jag är den heta blondinen och de tre männen får illustrera H, L & M):

2. De åkte hem till sina respektive nordiska länder i söndags och det kändes så här:

3. Idag är det St.Patricks day (!) vilket borde innebära att jag gör det här:

Men på grund av en rådande förklyning kommer jag istället:

obs. inte städa

4. Imorgon är det fredag (!!!) och tydligen börjar “fest-säsongen” den här helgen (enligt klara iaf) så troligtvis kommer jag dricka en och en annan jaeger-bomb vilket resulterar i att jag beter mig som:

5. En kombination av punkt 1-4 kommer leda till en söndagsångest som heter duga som jag som vanligt löser med:

(vodka and chaka khan or wait a minute make that westlife and limoncello)

Så nu vet ni lite mer…

ps. foton från helgen levereras snarast

3 comments

  1. moster

    Krya på dig raringen!
    Här händer inget stort, men jag var iallafall och lyssnade på Mark Levengood i onsdags det var mycket bra! Hans slutsats var att livet handlar om “inspiration and happiness”. Jag hoppas du får mycket happiness redan i helgen. Inspiration verkar du redan ha massor av. kraaaaam!

  2. moster

    Hej igen! Jag såg att Hillevi var snabbare än jag på att kommentera den här gången:) Vi planerar att hälsa på dig i vår (dvs vi längtar efter att få träffa dig IRL (dvs in real life – som Hillevi inte skulle säga:):):))

Leave a Reply

