Sweden part 1.

Julen spenderades som följande : några dagar i sthlm följt av en vecka på Teneriffa & sedan några dagar i sthlm igen, här kommer lite bilder från sthlm 1.0

merparten av tiden myste jag i soffan med finaste syster och mamma ♥

jag fick många fina julklappar bland annat världens bästa YSL mascara + concealer från mig själv och den godaste parfymen någonsin: Parisienne av min syster

fick även finaste See by Chloé plånkan som jag inte har lyckats få en bra bild på…

utomhus var det kallt och massor med snö

men inne var det varmt, skönt att vara i ett land där de vet hur man islorerar mot kyla (double glazed windows my ass!)

hann även med en mysig fika med JR innan jag hoppade på flyget till varmare breddgrader…

Leave a Reply

