Wishlist

Idag mailade jag iväg en liten önskelista till min mor, trodde först att jag inte visste vad jag önskade mig men jag lyckades ändå få ihop en del, till exempel;

 

Ett fint glittrigt datorfodral till min mac från ordning och reda

En fin liten plånbok, gärna den här sexiga med Mr.Spock

En parfym som luktar gott i en vacker glasflaska, bild härifrån

 ~ Varma sockar så att jag inte fryser om fötterna

~ Fina underkläder m.m

Herregud om exakt en månad är det julafton! Jag måste börja köpa julklappar genast,

One comment

  1. Dry bones

    Bra jobbat lille snurkan!
    Jag vet inte vad jag önskar mig förutom en M to the A to the C.

    Mindre än en månad tills vi är med varandra igen! Tack gud det har gått allt för lång tid!
    Du vet väl att du är min bästa vän?

Leave a Reply

