The wand chooses the wizard

I helgen eller nästa helg ska jag köpa en trollstav, dock inte på ollivanders utan på hamleys, tror nog att jag kommer köpa ginny’s stav – känns rätt.. men vi får ju se eftersom “The Wand chooses the wizard Harry”

Tänkte skriva sorry för alla harry-p inlägg men sen insåg jag att vad fan är det att be om ursäkt för?? På tal om det så grät jag i 30 minuter på bussen eftersom att jag var i slutet på deathly hallows- Harry Potter nörd och stolt!

Som sandra skulle säga: I vilken värld lever du; i muggel-världen eller i den riktiga världen?

Leave a Reply

