autumn fall höst

Det är galet varmt i london ikväll planerar seriöst att sova naken på takterassen, vi får se hur det blir med det…

det enda jag verkar kunna tänka på nuförtiden är semestern som kommer snart (9 dagar imorgon yeah) och sommaren ska bli underbart att bada, grilla, sitta på uteserveringar och vara i stockholm på sommaren.

För en gångs skull längtar jag dock till hösten mestadels för att höstmodet är 10 000 gånger roligare än vårmodet så för att distrahera mig själv från diverse semester tankar pysslade jag ihop ett litet höstcollage- ur en kläd synpunkt dvs.

en aning schizofrent blev det men men, det är i alla fall så jag vill klä mig i höst typ hobo möter mad men.

Leave a Reply

