idioter med telefoner

Det finns inte många fördelar med att jobba där jag gör, tro mig, det finns dock ett antal nackdelar. Den värsta av alla dessa nackdelar det är alla svenska idioter med telefoner. De ringer hit och beter sig rent ut sagt som svin, idag fick jag ett samtal av en man i 40 års åldern, som avbröt mig mitt i en mening och sa “du kanske borde ge telefonen till någon annan för det låter som att du inte har en aning av vad du pratar om” trots att jag precis höll på att förklara exakt vad han skulle göra. Det värsta är att man måste sitta och lyssna på all skit och verka oberörd när jag egentligen skulle vilja säga följand; Om du bara hade kunnat hålla käften och lyssnat istället för att ringa och be om hjälp och sen bete dig som ett jävla svin. Om du kanske skulle hitta något bättre att göra en FREDAG kväll än att installera officepaketet??? Om du kanske skulle sluta trycka ner andra när du inte ens kan stava till product key card, jag tar det igen så att du hänger med PRODUCT KEY CARD, hur jävla svårt kan det vara!?! Istället för att få hjälp med det du behövde betedde du dig som en idiot och dessutom förstörde min fredag kväll. Hoppas du får en jävligt trevlig helg grabben, det menar jag verkligen.

ps. det finns även en annan sorts idioter med telefoner sådana som heter astrid och som precis tappade “lägga på och stänga av” knappen på sin mobil ds.

One comment

Leave a Reply

