14 dagar utav längtan

pic.1 unknown pic.2 unknown

Om exakt 14 dagar har jag endast 7 minuter kvar att jobba och efter det endast 17 timmar innan jag står på norsk mark. Efter det hela 17 dagar av semester. Gud vad jag längtar ihjäl mig, tror aldrig att jag har längtat efter en semester så här mycket och jag ska ju “bara” hem, först hem till Oslo och sen hem till Stockholm.

Mest av allt längtar jag efter dig min bästa vän.  Mest av allt längtar jag efter min största inspiration. Mest av allt längtar jag efter min “partner in crime”.  Mest av allt längtar jag efter hon som kan få mig att skratta som aldrig förr. Mest av allt längtar jag att dricka vin och prata skit med dig. Mest av allt längtar jag efter hon som tröstar som få och som alltid vet rätt sak att säga. Mest av allt längtar jag efter den snyggaste flickan i norden.

Mest av allt längtar jag efter dig.

Mest av allt längtar jag efter dig, min allra käraste syster

One comment

Leave a Reply

