helgen

I helgen var som sagt Sara i stan och hälsade på så här kommer en liten bild-kavalkad av vad vi hittade på,

på fredagen åt tjejerna middag ihop medans jag var på jobbet och sen efter att vi hade druckit några hemblandade groggar tog vi vårt pick och pack ner till central line och begav oss till koko

på koko spelade något band som jag inte kommer ihåg namnet på men vi dansade i alla fall hela natten innan jag blev så trött att jag höll på att somna ståendes – då tog vi en taxi hem

lördags brunchen intogs på breakfast club, vet inte varför jag och klara ser så sura ut när vi kollar i menyerna, bakis eller beslutsångest kanske… eller lite av både och.

sara och sandra var lite mera med på noterna och posade snyggt för kameran

färskpressad apelsinjuice med massor av is dracks i mängder för att stilla eventuella “dagenefter” vibbar

strax efter kom maten och alla blev väldans glada, det här är saras breakfast burrito som var galet god trots att den ser lite geggig ut på bilden

sandra åt english breakfast igen, men den här gången fick den vara med på bild

klara åt en club-sandwich (fast det är lugnt de tog inte extra betalt för ciabattan- eller hur klara?)

och jag åt en “stack of pancakes” med maple syrup och bacon helt ofantligt gott!

det är väldigt mysigt inrett där till exempel har alla gästerna lämnat massor av meddelanden på väggarna och mitt bland alla nerkluddade servetter, origami-skjortor och gamla flygbiljetter hittade vi något obehagligt

nämligen oss 4 som gamla, jag framme till vänster  sandra brevid mig klara snett bakom sandra och sara bakom mig, vad tycks visst är vi snygga?

lördag morgon blev lördag kväll och helt plötsligt var vi och åt igen, hehe den här gången på en av våra favorit italienare i Nottan, sara och sandra visar här igen hur man gör sig snygg på bild

klara och jag försökte sedan och det slutade lite sådär , ja ni ser ju

men sedan skärpte vi oss och lyckades se lite civiliserade ut, eller i alla fall klara

sedan skrattade vi alla så mycket att bilderna blev suddiga

efter middagen drog vi till wetherspoons och drack lite billiga drinkar innan vi gick till O’neils och dansade hela natten lång.

på söndagen shoppade vi lite och sen såg vi matchen men har tyvärr inga bilder från det.

det var jätte mysigt att du var här gumman!

2 comments

  1. sara

    åååååhhh…saknar er sååååå mkt!!!!!!varför kan vi inte alltid va tillsammans. det va riktigt mysigt att träffa er alla o en riktigt lyckad helg. men snart syns vi ju, fast i sthlm:)
    puss o kram på dig

  2. sara

    e det ok ifall jag lägger ut de här bilderna på facebook? skulle va kul att kolla på dem lite då o då:P

Leave a Reply

