koko

Nu har jag bara 10 minuter kvar av den här arbetsveckan men det känns som en evighet, när jag jobbar “sena” passet är alltid de två sista timmarna outhärdliga, på tal om det fick jag goda nyheter idag fick schemat för nästa 3 veckor och såg att jag ska jobba sent nästa fredag också, det blir den tredje i RAD! Jippie!

Något positivt är ju i alla fall att Sara kom hit idag, så ikväll blir det utgång till min favorit klubb i london KOKO, hoppas bara att tjejerna inte är allt för fulla när jag kommer hem, haha.

Håll tummarna för mig nu att det inte är förseningar på national rail tåget (som det alltid är) och att jag hinner med 04 tåget, oj nu är det bara 6 minuter kvar! YEAH!

Leave a Reply

