10 Minutes

Har endast 10 minuter kvar av dagens arbetstimmar, kan inte beskriva hur skönt det känns,  andra bra saker som  händer inom en snar framtid:

❤ Imorgon är det fredag

❤ Imorgon börjar fotbolls vm och då ska vi gå till en pub på lunchen och se Sydafrika- Mexico matchen (eller i alla fall första halvlek)

❤ Imorgon får jag lön

❤ I helgen ska jag shoppa

❤ I helgen ska jag färga håret

❤ På lördag ska jag se W.Rooney och de andra grabbarna förhoppningsvist spöa s##### ur USA

❤ På lördag ska jag dansa sönder skorna (har faktiskt hänt med 2 par hittills)

Vad ska ni göra i helgen?

One comment

  1. sara

    tjena!det låter väldigt härligt!Önskar att jag va där me er.Saknar er så!Ha det så bra så länge så hörs vi snart<3

Leave a Reply

